俄羅斯乜乜乜🤔(2) - 黑口黑面

俄羅斯人係咪唔笑

平時上網搵到啲文章話俄羅斯人成日唔笑,到底現實又係唔係?我個人認為香港人都成日黑面,所以睇唔出有咩文化大分別。西方人感覺就比較大。

有種笑容叫做duty smile,即係返工對住老細同客人係咪都要笑果種,西方國家或者日本會比較重視。例如:行入間餐廳侍應會同你問好呀,嘢食到咗又問啱唔啱你口味呀,得閒又會過嚟同你吹下水,了解下你。一般香港啲餐廳邊有呢啲嘢啫。

其實唔笑,又有乜好怕喎。

有笑容固然之係好,但重點係要發自內心。成日假笑就變得虛偽囉。俄羅斯人唔係唔笑,佢哋嘅笑容係sincere smile多啫。同俄羅斯人friend咗,咪一樣嘻嘻哈哈,成日互笑大家。如果無啦啦超級市場個收銀呀姐對住你笑,你仲驚啦。總之,我嚟到俄羅斯都無咩唔習慣。

P.S. 我都成日俾人話我黑面。

食嘢係咪要比TIPS

呢樣好睇個人意願同場合。俄羅斯都有快餐店或者飯堂(столовая),價錢當然平民化啲,亦無比tips嘅習慣。我諗無人去大家樂大快活都比tips掛。

另外都有貴少少,環境舒服少少嘅餐廳。我會視乎侍應嘅服務而決定比唔比tips。有時找錢咪比啲碎銀囉(10-30rubles),兌返港紙其實都係幾蚊。

Fine Dining嘅話就,碌卡搞掂唔使煩。

Leave a Reply

